Klacht
Al onze medewerkers doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Wij streven er naar om alle ongenoegens in goed overleg met u en naar tevredenheid op te lossen. Hieronder kunt u lezen welke stappen u kunt nemen als u niet tevreden bent.
Stap 1: Maak uw ongenoegen kenbaar aan de organisatie
Als u ergens niet tevreden over bent, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met uw zorgverlener. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Meestal lost dit veel onduidelijkheden op en vindt u samen een oplossing. Wij streven ernaar om alle klachten in goed overleg samen op te lossen. Dat is voor iedereen het meest plezierig.
Stap 2: Klacht voorleggen aan onafhankelijke klachtenfunctionaris
Komt u samen met uw zorgverlener niet tot een passende oplossing, dan kunt contact opnemen met Erisietsmisgegaan.nl. Erisietsmisgegaan.nl is een externe organisatie waarbij we zijn aangesloten om onvrede of klachten over onze zorg te helpen oplossen.
Gebruik hiervoor het formulier melden onvrede bij Erisietsmisgegaan.nl
Na het indienen van dit formulier nemen zij telefonisch contact met u op om uw melding te bespreken.
Hiermee wordt de klacht behandeld volgens de richtlijnen van de Wkkgz.
Stap 3: Wkkgz: Geschillencommissie
Indien de behandeling van uw klacht en/of bemiddeling niet tot een voor u passende oplossing heeft geleid dan kunt u uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke geschillencommissie in Den Haag.
De geschillencommissie bestaat uit een onafhankelijk voorzitter en tenminste twee onafhankelijke leden: één of meer leden die worden geacht het perspectief van u te kunnen vertegenwoordigen en één of meer leden die het perspectief van de zorgverlener kunnen vertegenwoordigen. De geschillencommissie wordt bij de behandeling van een klacht bijgestaan door een secretaris. De leden en de secretaris zijn onafhankelijk van de partijen die bij de klacht betrokken zijn.
Contactgegevens
IQwise
Bedrijvencentrum Haren
Nieuwe Stationsweg 9
9751 SZ Haren (Gn)
E-mail: info@iqwise.nl
IBAN: NL 47 ABNA 0843 3492 39
KvK nummer: 77276183